Što jesti za doručak

Što jesti za doručak

Što jesti za doručak, najvažniji obrok u danu

Nikada ne preskačite doručak, to vam je najvažniji obrok u danu, on je pogonska snaga za sve vaše dnevne obaveze. Postoji izreka: “Doručkuj sam, ručak podijeli s prijateljem, a večeru pokloni neprijatelju”. Ljudi koji preskaču doručak skloni su prejedanju kroz dan i navečer. Zdravo doručkujte i cijeli dan ćete imati dovoljno snage za sve dnevne izazove. Što jesti za doručak, najbolje je da sami sastavite sedmodnevni jelovnik za doručak ili se možete posavjetovati sa iskusnim nutricionistom. Svakako treba znati da doručak treba sadržavati kvalitene ugljikohidrate, proteine i vlakna, a svakom doručku možete dodati neko voće ili svježe cijeđene sokove. Što jesti za doručak, omiljene zobene ili neke druge pahuljice će zadovoljiti vaše potrebe za žitaricama, ako im dodate sušeno voće i orašaste plodove i sve zalijete obranim mlijekom ili jogurtom, bit će to slastan doručak u kojem ćete uživati. Žitarice su izvor snage, a okuse mijenjate raznim, već spomenutim dodacima ili raznim sjemenkama.

Što jesti za doručak, proteini na vašem tanjuru

Tko se ne sjeća reklame: “Svako jutro jedno jaje, organizmu snagu daje”. Jaja su zastupljena u doručku diljem svijeta, skoro u svim kulturama. Jaje je cjelovita namirnica i može se spremiti na sto načina i daje vam sve potrebne proteine, a ljudi ih vole i jer su vrlo ukusna i hranjiva, bez obzira na koji način ih pripremate. Što jesti za doručak, neki su skloniti samo popiti proteinski napitak, ako je kvalitetnog sastava može proći. Mlijeko i mliječni proizvodi, ako birate obrano mlijeko, nemasni, takozvani posni sir, vrhnje s niskim postotkom masnoća, jogurt, kefir, mliječni doručak vam može svaki put izgledati drugačije. Što jesti za doručak, grčki jogurt zauzima počasno mjesto u meniju za doručak, jer je ukusan i svi ga vole, a ima ga više vrsta, pa svatko može izabrati svoj omiljeni. On je proteinska hrana sa probiotičkim svojstvima. Općenito mliječni proizvodi su puni kalcija, vitamina i trebaju sastavni dio zdravog doručka.

Što jesti za doručak, voće i voćni sokovi

Voće može biti samo dio vašeg doručka ili on u cijelosti može biti voćni jedan dan u tjednu. Voćne sokove svježe iscijedite prije nego što ih želite konzumirati. Sušeno voće možete kombinirati sa žitaricama, orašastim plodovima i sjemenkama, ali oprezno s količinama, sušeno voće ima više šećera u sebi. Šumsko voće možete kombinirati sa svježim sirom ili jogurtom, kao i ostalo bobičasto voće. Što jesti za doručak, ako odaberet banane, vodite računa da banana ima kalorijsku vrijednost jednog jajeta. Jedan voćni doručak tjedno vam je dovoljan i jedan kombiniran s drugim namirnicama, radije voće koristite za međuobroke. Što jesti za doručak ako vam je prehrana nezamisliva bez kruha; birajte kruh od integralnih žitarica, graham pecivo ili kruh sa raznim sjemenkama. Razne sjemenke; bučine, suncokretove, lanene, sezamove, cia sjemenke su prebogate vlaknima i drugim nutrijentima, a možete ih dodavati žitaricama ili ih umutiti s jogurtom ili kefirom. Pratite preporuke nutricionisata ako se želite zdravo hraniti.

Tagovi:

VIŠE IZ KATEGORIJE

Znakovi trudnoće

Znakovi trudnoće

Obzirom da prvi simptomi rane trudnoće mogu biti vrlo slični predmenstrualnim tegobama, mnoge žene te rane simptome ignoriraju. Na puhnuta je, ima pojačan vaginalni iscjedak, mučnine, osjeća grčenje m

Znakovi dolaska menstruacije

Znakovi dolaska menstruacije

PMS, predmenstrualni sindrom je skup vrlo različitih tegoba i tjelesnih i psihičkih reakcija koje prethode mjesečnici, a koji nisu svi isti kod svih žena. Zato se to i stavilo pod zajednički nazivnik

Otečeni zglobovi na nogama

Otečeni zglobovi na nogama

O stanju vaših nogu ovisi koliko će vaš život biti aktivan, pa i najmanje smetnje smanjuju vaše aktivnosti, a otečenost bitno usporava i ograničava vaše kretanje, Otečeni zglobovi na nogama, razlozi i

Bolovi u zglobovima prstiju šake

Bolovi u zglobovima prstiju šake

I mnoga druga stanja koja čovjeka ograničavaju i sputavaju prati izjava “radim to k’o bez ruku”, a kad su šake deformirane, upaljene, naotečene i bolne ljudi se i stvarno osjećaju blokirano, kao bez r